معرفی خدمات برش هواگاز در مشهد

 

خدمات برش هواگاز در مشهد

برشکاری از اصلی ترین عوامل در صنایع به شمار می رود و از این رو برای انجام آن از روش های مختلفی استفاده می شود. برش کاری به روش هوابرش یا به صورت عامیانه هوا گاز از اصلی ترین روش ها به شمار میرود که به دلایل مختلف هنوز هم از آن برای برش کاری در صنایع استفاده میشود.
خدمات برش هواگاز در مشهد از قدیمی ترین بخش های خدمات رسانی به صنایع مختلف هستند که نیاز مجموعه ها را در این امر براورده میکنند.

برش هواگاز چیست؟

این روش برش به وسیله سوختن اکسیژن و ایجاد شعله از آن انجام می شود. این فرایند برای اکثر فلز ها کاربرد دارد و دلیل آن تنظیم دمای مورد نیاز اکسیژن بر اساس نوع فلز و سطح برش می باشد.
از این روش نیز برای برش هایی با ضخامت های بسیار نازک بین نیم تا 250 میلی متر استفاده می شود و قدرت این نوع برش را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید : معرفی برشکاری هواگاز+ مزایا، معایب و فرایند آن

خدمات برش هواگاز به چه صورت است

خدمات برش هواگاز به چه صورت انجام می شود؟

بخش مهم این برش نحوه کار آن است. در این برش موادی همچون استین، پروپان، پروپیلن و... که از گاز های سوختنی طبیعی به شمار می روند استفاده می شود.
 قبل از شروع کار فلز مورد نظر را تا دمای 900 درجه گرم می کنند و این مقدار بر اساس نوع فلز تا 700 درجه نیز می تواند برسد.
سپس نوبت به فشار دهی اکسیژن میرسد و پس از انجام این کار آن را از طریق مسیر هایی به منطقه ای که فلز مورد نظر به دمای بالا رسیده است منتقل می کنند تا واکنش شیمیایی رخ دهد.
این واکنش در نتیجه قرار گیری فلز در مجاورت اکسیژن پر فشار بوده و بسیار عظیم است و قادر است فولاد را به اکسید آهن تبدیل کند. در نهایت نیز مسیر برای عبور اکسیژن در فلز باز می شود و برش فولاد صورت میگیرد.

دستگاه برش هواگاز چیست؟

دستگاه برش هواگاز یکی از شاخص ترین عوامل در فرایند برش محسوب میشود. زیرا سرعت کار و کیفیت برش را به ارمغان می آورد.
پس در انتخاب این وسیله باید دقت بالایی را داشت و از دستگاهیی استفاده کرد که کیفیت و مشخصات بالایی را داشته باشند.
در صنعت برش کاری شرکت صنایع خم و برش نوقابی تلاش کرده اند که با ساخت دستگاه هایی با کیفیت تمامی نیاز صنایع مختلف را براورده کننده.
از اصلی ترین ویژگی های این شرکت استفاده از قطعات با کیفیت در ساخت دستگاه های خود است که باعث شده تا دقت دستگاه های این مجموعه بسیار بالا و قابل رقابت باشد.

مشخصات دستگاه برش هواگاز صنایع خم و برش نوقابی

در مجموعه صنایع خم و برش نوقابی دستگاه های برش از مشخصات فنی با کیفیتی برخوردار هستند و کیفتیت کار شما را دوچندان می کنند.
دستگاه برش هواگاز این شرکت با نام آلمانی zinser در کشور ارایه می شود. از اصلی ترین ویژگی های این دستگاه که آن را با سایر دستگاه های برش هواگاز متمایز می کند برش تا ضخامت 500 میلی متر است که می تواند برای بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار گیرد.
ابعاد میز برش برای راحتی کار از دیگر شاخص های انتخاب این دستگاه است. ابعاد این میز سه متر در شیش متر می باشد که برای انواع برش کاری ها مورد استفاده قرار میگیرد.

دقت برش این محصول نیز نسبت به رقبای خود بسیار بالا تر است و دقت 0.5 را دارد که درصد خطا را در هنگام کار به حداقل میرساند.

مشخصات دستگاه برش هواگاز در یک نگاه!

• نام و مدل دستگاه: ZINSER (آلمان)
• قابلیت برش: فقط فولاد تا ضخامت 500 میلی متر
• ابعاد میز: 3 متر در 6متر (6 هد هواگاز)
• دقت برش: 0.5 میلی متر


مشخصات دستگاه برش هواگاز

سخن پایانی

برش کاری به روش هواگاز از قدیمی ترین روش ها در صنایع است. در این امر دستگاه مورد استفاده از مهم ترین عوامل در کارایی بهتر است.
خدمات برش هواگاز در مشهد از قدیم در این امر پیشگام بوده و در جهت رفع نیاز صنایع مختلف عمل میکند.
دستگاه های تولید شده در صنایع خم و برش نوقابی به دلیل کیفیت ساخت بالا و ویژگی های اختصاصی در ساخت این محصولات نیز به کار می‌گیرند، می تواند به راحتی در بسیاری از مجموعه ها کارایی بسیاری زیادی را داشته باشد.

همچنین صنایع خم و برش نوقابی این امکان را برای شما خریداران محترم فراهم کرده است که بتوانید از خدمات پس از فروش و تضمین کیفیت این شرکت نیز استفاده نمایید.
برش کاری از نیاز های صنایع می باشد و باید به صورت اصلولی انجام شود تا بهترین نتیجه را داشته باشد.