معرفی خدمات برش لیزری در مشهد

 

آشنایی با خدمات برش لیزری مجموعه نوقابی

احتمالا همین حالا اگر به اطراف خود نگاه کنید یک قطعه فلزی را مشاهده خواهید کرد. همین قطعات فلزی ریز و درشتی که در طول روز با آن‌ها سر و کار داریم از ابتدا اینگونه نبوده‌اند و مراحل خاصی طی شده تا چنین قطعه کاربردی و بی‌نقصی تولید شود.

 یکی از این مراحل برش فلزات است. برای برش فلزات روش‌های متنوعی وجود دارد. حال بهترین روش برش فلزات در مشهد چیست؟ بله حدس درستی زدید، برش لیزری این روزها به قدری کاربردی شده که می‌توان آن را با کیفیت‌ترین نوع برش دانست.

 برش لیزری به برشی گفته می‌شود که با تاباندن اشعه لیزر به فلزات انجام می‌شود. این روش چون به واسطه دستگاه انجام می‌شود  دقت زیادی داشته و معمولا نتایج بسیار مطلوبی دارد.

اگر به دنبال خدمات برش لیزری در مشهد هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید

دستگاه خدمات برش لیزری در مشهد

از دستگاه برش لیزر جهت برش و حکاکی انواع فلزات مانند آهن یا فولاد، آلومینیوم، طلا، مس، چدن، برنج و ... استفاده می شود. جهت برش و حکاکی روی فلزات ابتدا باید نقشه کشی توسط نرم افزارهای گرافیکی انجام شود. این نقشه به دستگاه لیزر داده می شود سپس برش و حکاکی صورت می گیرد.

 حال مجموعه نوقابی نیز در این زمینه خدمات منحصر به فردی را ارائه می‌نماید. بیایید تا در ادامه شما را با بهترین خدمات برش لیزری در مشهد مجموعه نوقابی، بیشتر آشنا کنیم:

۱_ برش ورق

اولین خدماتی که قصد معرفی آن به شما را داریم برش ورق مجموعه نوقابی می‌باشد. ورقه‌های فلزی برای اینکه شکل و فرم دلخواه را داشته باشند، می‌بايست به اندازه‌های مختلف برش داده شوند. در اینجاست که به برش لیزری ورقات فلزی نیاز پیدا می‌کنیم. با استفاده از لیزر می‌توانید انواع ورقه‌ها با جنس‌های مختلف را به بی نقص‌ترین شکل ممکن برش دهید.

۲_ برش لوله

لوله‌ها یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات صنعتی بوده که برای انتقالات سیال مورد استفاده قرار می‌گیرند. برش لیزری در مشهد به شما کمک می‌کند تا برش لوله‌های فولادی و استیل را نیز در کوتاه‌ترین زمان انجام دهید. لوله‌ها برای اینکه در مکان‌های مختلف قابل نصب و استفاده باشند نیاز به برش دارند. با خدمات برش لیزری مجموعه صنایع خم و برش نوقابی می توانید هر نوع لوله را با جنس های مختلف (فولادی و استیل) با بیشترین کیفیت و دقیق ترین حالت ممکن (با دقت صدم میلی متر) برشکاری کنید.

۳_ برش پروفیل

پروفیل بیشتر در ساخت درب و پنجره به کار می رود. با برش لیزری در مشهد می‌توانید انواع و اقسام پروفیل را نیز برش داده و در اندازه‌های مختلف تحویل بگیرید. حال نکته مهمی که در این میان وجود دارد این است که برش لیزری این نوع فلز در مجموعه نوقابی، شامل پروفیل قوطی نبشی و تیرآهن ناودانی می‌شود.

مزایای خدمات برش لیزری مجموعه نوقابی

  • در اختیار داشتن قوی ترین دستگاه برش لیزری شرق کشور
  • برخوردار بودن از دقت بسیار بالا (صدم میلی متر 0.01)
  • سرعت و دقت در برشکاری و حکاکی فلزات
  • توانایی برش فلزات رنگی و آلیاژهای فلزات
  • امکان افزایش تیراژ کار
  • مصرف کمتر انرژی(مقرون به صرفه)
  • امکان برشکاری پروفیل، ناودانی، نبشی

برای آشنایی بیشتر یا برش لیزری و مزایای آن پیشنهاد می‌کنیم مطلب برش لیزری چیست؟ را مطالعه نمایید. 

مشخصات دستگاه های برش لیزری مجموعه نوقابی

نام و مدل دستگاه: Gweike
توان دستگاه: 6 کیلووات
ابعاد میز: لوله 6 متری
قابلیت برش: استنلس استیل، فولاد تا ضخامت ۲۰ میلی متر، آلومینیوم تا ضخامت ۳ میلی متر،پروفیل بر تا  قطر 200 میل، برش انواع قوطی نبشی با مقاطع مختلف
 
نام و مدل دستگاه: Gweike
توان دستگاه: ۲ کیلووات (IPG)
ابعاد میز: ۳ * ۱.۵ متر
قابلیت برش: استنلس استیل، فولاد تا ضخامت ۱۲ میلی متر، آلومینیوم
 
نام و مدل دستگاه: Gweike
توان دستگاه: ۱.۵ کیلووات (IPG)
ابعاد میز: ۳ * ۱.۵ متر
قابلیت برش: استنلس استیل، فولاد تا ضخامت ۱۲ میلی متر

قیمت خدمات برش لیزری در مشهد

قیمت خدمات برش لیزری مجموعه نوقابی بستگی به عوامل مختلفی دارد.‌ در درجه اول هزینه با توجه به نوع فلز مورد نظر، زمان پروژه  و مواردی از این‌ قبیل تعیین می‌شود. 

اما در حالت کلی هرچقدر که برش با کیفیت‌تر باشد، قطعا هزینه بالاتری را نیز می‌طلبد. حال قیمت خدمات برش لیزری نوقابی با توجه به این عوامل به شرح زیر می‌باشد.‌

برای ارتباط مستقیم با مشاورین نوقابی و دریافت مشاوره رایگان با شماره 7- 05135412305 تماس بگیرید.