صنایع خم و برش نوقابی

1402/07/15 نویسنده : مدیر سایت
355 0 0

هد دستگاه برش لیزر و کاربرهای خارق العاده: تکنولوژی پیشرفته برای برش دقیق و سریع ویژه

هد پرستیک برش لیزر یک ابزار حرفه‌ای و پیشرفته است که با استفاده از تکنولوژی لیزر، قادر به برش دقیق و سریع مواد مختلف مانند فلزات، چوب، پلاستیک و شیشه است. این هد پرستیک با دارا بودن قابلیت تنظیم زاویه و فشار برش و همچنین با دقت 0.01 میلی متر، امکان ایجاد اشکال مختلف و پیچیده را فراهم می‌کند. هد پرستیک برش لیزر مناسب برای کاربران حرفه‌ای و صنعتی است که به دنبال کاهش هزینه‌ها، افزایش کارایی و بهبود کیفیت محصولات خود هستند. صنایع نوقابی با ارائه خدمات هد پرستیک برش لیزر از نوع فایبر یکی از پیشرفته ترین و مجهز ترین خدمات را به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه می‌کند.

1402/06/01 نویسنده : مدیر سایت
232 0 0

دستگاه برش لیزر فایبر، بهترین فناوری در صنایع نوقابی ویژه

فناوری برش لیزر فایبر یکی از پیشرفته تریم و با کیفیت تریم فناوری‌ها بروز جهان است که در سالیان گذشته تقاضای بالایی داشته است. صنایع نوقابی از مجموعه‌های بزرگ ارائه دهنده خدمات برش لیزر فایبر در ایران می‌باشد که خدمات خود را با کیفیتی در سطح جهانی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

1402/05/02 نویسنده : مدیر سایت
270 0 0

دستگاه برش لیزر چیست ویژه

دستگاه برش لیزر یک فناوری هوشمندانه است که با ترکیب شدن CNC به صنایع تولیدی فلزی و غیر فلزی در برش و شکل دهی محصولات بسیار با کیفیت کمک شایانی می کند. این نوع ابزار بسیار پیشرفته و در عین حال مقرون به صرفه است. در این مقاله شما را با دستگاه و ویژگی‌های آن بیشتر آشنا می‌نماییم.

1402/02/06 نویسنده : مدیر سایت
1396 0 0

برش لیزری چیست؟ + مزایا، معایب و فرایند آن ویژه

در برش لیزری از فناوری پرتوهای لیزر ، جهت برش اجسام استفاده می شود. این فناوری بیشتر در صنعت استفاده می شود. برش لیزری با استفاده از پرتو لیزر از خروجی لیزر قوی بر روی اجسام مورد برش انجام می شود.

1402/02/22 نویسنده : مدیر سایت
417 0 0

معرفی ۷ نرم افزار چیدمان برش ویژه

نرم افزار چیدمان برش یک ابزار ضروری برای هر کسب و کاری است که با برش موادی مانند منسوجات ، چرم و فلز سروکار دارد. این برنامه های نرم افزاری به کسب و کارها کمک می کند تا استفاده از مواد خود را بهینه کنند ، ضایعات را کاهش دهند و در زمان خود صرفه جویی کنند. در این مقاله ، هفت برنامه نرم‌افزار چیدمان برش را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند به شما در ساده‌ سازی فرآیند برش کمک کنند.

1402/03/15 نویسنده : مدیر سایت
378 0 0

آشنایی با روش‌های برش فلزات ویژه

روش‌های برش فلزات شامل دو گروه گرم و سرد می‌شوند. منظور از روش‌های گرم هواگاز، پلاسما و لیزر هستند. اما روش‌های سرد شامل واترجت، قیچی کردن، اره، فرزکاری و ... می‌شوند. هر یک از این روش ها کاربردها، مزایا و ویژگی‌های خاص خود را دارند.‌

1402/02/12 نویسنده : مدیر سایت
304 0 0

برش لیزری گالوانیزه ویژه

اگر به دنبال روشی دقیق و کارآمد برای برش ورق های گالوانیزه هستید، برش لیزری بهترین گزینه است. و همچنین یکی از فناوری هایی که صنعت ساخت فلز را متحول کرده است ، برش لیزری گالوانیزه می باشد. در این پست وبلاگ شما را با دنیای برش لیزری گالوانیزه ، مزایا ، کاربردها ، فرآیند و نکات موفقیت آمیز برش لیزری آشنا می کنیم. همچنین به شما کمک می‌کنیم تا ارائه ‌دهنده خدمات برش لیزر گالوانیزه مناسب را انتخاب کنید ، هزینه‌ های برش لیزر گالوانیزه را با روش ‌های برش سنتی مقایسه کنید ، و نکاتی در مورد نگهداری و مراقبت از برش لیزر گالوانیزه ارائه کنیم.

1402/02/12 نویسنده : مدیر سایت
431 0 0

فلزات صنعتی پرکاربرد ویژه

فلزات صنعتی اجزای ضروری جامعه مدرن هستند که کاربرد های وسیعی در صنایع مختلف دارند. این فلزات به دلیل خواص و ویژگی ‌های منحصر به ‌فرد شان ارزش بالایی دارند که آنها را برای اهداف ساخت و ساز و غیره ایده آل می کند. در این مقاله به بررسی برخی از متداول ترین فلزات صنعتی و کاربرد های آنها می پردازیم.

1402/02/21 نویسنده : مدیر سایت
467 0 0

استفاده از گاز CO2 در دستگاه های برش لیزری ویژه

دستگاه های برش لیزر به ابزاری ضروری در بسیاری از صنایع از جمله تولید ، خودروسازی و هوافضا تبدیل شده اند. یکی از اجزای کلیدی مورد استفاده در دستگاه های برش لیزری گاز CO2 است. گاز CO2 به عنوان محیط لیزر برای تولید پرتو با شدت بالا مورد نیاز برای برش مواد مختلف استفاده می شود.